مصاحبه آرشیو خبر ها
باید تا پایان بجنگیم !‌

باید تا پایان بجنگیم !‌

لئوناردو بونوچی بعد از بازی دیشب در برابر اینتر و در آستانه ی بازی با مونشن گلادباخ در مصاحبه ای گفت :

ما یوونتوسیم و محکوم به پیروزی! این باید در مغز همه باشد! چه کارکنان تیم و چه بازیکنان. ما یوونتوسیم و نمی توانیم -بدون در نظر گرفتن سوپرکاپ- فصل را بدون فتح جام به پایان ببریم.

ما باید پیش رویمان را نگاه کنیم و به بازی ها واکنش مناسب نشان دهیم.

[بازی] دیشب محرک ما بود ، ما می دانیم که یوونتوس منفور است و این مسئله اتفاقی نیست ، علتش پیروزی های ماست.

با این حال پیروزی همیشه خوب است. کاری که باید انجام دهیم این است که به همه یاداوری کنیم که وقتی این پیراهن را می پوشید باید تا پایان بجنگید.

آیا به اسکودتو فکر می کنیم ؟ نه الان وقتش نیست ، ما 14 اُم هستیم و فقط باید روی پیروزی تمرکز کنیم.

ما نمی توانیم بابت امتیازاتی که تا الان از دست داده ایم کاری کنیم ، اما باید با اعتماد به نفس امیدوار بمانیم.

هدفمان این است که فاصله را با صدر جدول کم کنیم و در لیگ قهرمانان پیشروی کنیم. هنوز چیزی کم داریم ، اما دیگر هیچ بهانه ای نداریم ، [بهانه] متعلق به بازنده هاست.

هنوز تا پایان لیگ راه طولانی در پیش است ، هنوز برای بازگشت زمان داریم ، تا وقتی که به زمین برویم و بدانیم که پیروزی تنها نتیجه ی ممکن برای یوونتوس است.

من قراردادم را تمدید کردم زیرا به این پروژه اعتقاد داشتم ، می دانستم که در تیمی فوق العاده هستم که می خواهد پیروز شود.حالا ما باید با افتخار و به بهترین شکل ممکن بازی کنیم.

در لیگ ما بعد از شروع بدمان اضطراب بیشتری داریم. ما در اروپا به مصاف تیم هایی می رویم که با سری بالا [بدون دفاع مطلق] بازی می کنند و این به ما اجازه می دهد که کیفیتمان را نشان دهیم ، همان طور که در مقابل منچستر سیتی و سویا این کار را کردیم.

پیروزی در بازی چهارشنبه قدم بسیار مهمی خواهد بود ، اما در لیگ قهرمانان هر اتفاقی ممکن است بیفتد ، بروسیا بعد از شروعی سخت از نو شروع به نتیجه گیری کرده است و بازی سختی خواهد بود.

آنها تلاش می کنند از اشتباهاتمان حداکثر استفاده را ببرند و ما باید سازماندهی خوبی در دفاع داشته باشیم ، چون شانس گلزنی خواهیم داشت.

تیم ترجمه انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
زینب عابدی راد
زینب عابدی راد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: